Качеството ни на обслужване е показател, който постоянно се стремим да развиваме, задоволявайки по най-добрия начин нуждите на нашите клиенти. По-надолу в статията можете да прочетете повече за иновациите и постиженията, с които се гордеем и доказват постоянното развитие на бизнеса ни:
На 18.10.2018 г. отворихме най-големия логистичен център в нашия бранш за Югоизточна Европа, оборудван с една от най модерните технологии за складиране в света! Той се намира в Равно поле и е с площ от 8 600 m2. Складът бе построен, за да отговори на специфичните нужди на нашите клиенти и заради непрекъснатото подобряване и разширяване на услугите и продуктите, които предлагаме. Инвестицията е на стойност от над 7 милиона евро и проектът е сертифициран от Българската агенция за инвестиции към Министерство на икономиката като инвестиция клас А.
Може да видите кадри от изграждането на склада на Office 1 и начина му на работа тук:
Складово-логистичният център има едно ключово предимство и това е системата за складиране и обработка на поръчки OSR. Това е австрийска автоматизирана система, която се комбинира с ръчно набиране и чрез нея се обслужват над 500 поръчки на ден. Продуктите се съхраняват в каси, които чрез совалки сами стигат до служителите в рамките на няколко минути. Системата е изградена на 22 етажа и може да работи с 12 000 артикула. Работата чрез системата OSR свежда грешките до едва 0,1%.
Изключително сме горди да Ви съобщим, че на 20.02.2018 г. Кооперация „Панда“ придоби световните права върху търговската марка Office 1! Преговорите по сделката за придобиването на правата продължиха повече от 12 месеца, а за подписването на договора, от Уест Палм Бийч, Флорида, лично пристигна Президентът на Office 1 International - г-н Марк Бакаш. Тази огромна стъпка напред е доказателство, че постигаме все по-високите си цели и тази амбиция ни помага да се развиваме.
„За нас тази сделка е важна част от стратегията ни за развитие“ - сподели Председателят на Кооперация „Панда“, Елка Каменова-Цанкова - „Радваме се, че за изминалите 20 години успяхме да покажем на какво сме способни и да докажем, че българска компания може да изпревари по всички показатели бизнеси от цял свят. Това ни кара да се чувстваме горди от постигнатото дотук и да гледаме с още по-голяма увереност към бъдещето.“
В момента Office 1 е най-голямата верига магазини за офис консумативи и офис мебели и столове в България с широка търговска мрежа от франчайзерски и собствени магазини. В продължение на над 20 години компанията е безспорен лидер на пазара и предпочитан партньор на повече от 130 000 бизнес клиенти!
Можете да видите видеото, което отбелязва 20-тия ни рожден ден тук:
В момента в България има 69 магазина с търговска марка Office 1. Магазинната ни мрежа се състои от собствени и франчайз магазини и непрекъснато се разраства, за да може да предложи качествено обслужване на нуждите на клиентите от цялата страна.
Във всеки наш магазин има Cash Point сектор, който позволява да се извършват различни плащания на една каса чрез системата на EasyPay. Сайтът www.office1.bg пък отговаря на все по-засиленото електронно пазаруване на клиентите и предлага различни услуги, които да улеснят потребителите при осъществяването на покупки. Пример за това е Click & Collect системата, чрез която поръчвате желаните артикули онлайн, поръчката се подготвя от нас в рамките на 2 часа и можете да я вземете от избрания от Вас магазин. При тази услуга имате и опция за преглед на поръчката преди да осъществите покупката. Всеки магазин разполага и с Copy and Print Center, който предлага копиране, разпечатване, сканиране, подвързване, ламиниране, изработка на печати и фактури, визитки, флаери, брошури, плакати, банери, менюта, картички, етикети и други печатни продукти и услуги.
Асортиментът ни както в магазините, така и онлайн, се разширява непрекъснато, тъй като следва гъвкавостта ни по отношение на нуждите на клиентите. Сайтът и физическите магазини предлагат ексклузивни оферти, отстъпки и услуги.
Изключително много ценим корпоративните си клиенти и знаем, че са много заети, затова искаме да ги улесним и да ги обслужим качествено, без това да отнема много от времето им. През годините сме усъвършенствали обслужването на корпоративните си клиенти, като всеки от тях получава персонално отношение според нуждите на собствения си бизнес и офис. На всеки корпоративен клиент се назначава квалифициран екип от телемаркетинг оператор и търговски представител, който подхожда индивидуално към него и му предлага персонални решения и оферти. С времето сме доказали коректното си и честно поведение при обслужването на бизнес и крайни клиенти и имаме дългосрочни лоялни отношения помежду си. За нас няма големи и малки клиенти - всеки потребител е важен и ежедневно се стремим да създадем добри и дълготрайни отношения с корпоративните клиенти, с които работим.
През над 20-те години, в които сме се развивали на български пазар, сме работили усърдно, за да получим следните сертификати:
▪ Система за Управление на Качеството ISO 9001:2008
▪ Система за Управление на Околната среда ISO 14001:2004
▪ Система за Управление на Информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013
▪ Система за Управление на Здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007
▪ Система за Управление на Услугите, която поддържа процесите на Предоставяне на управляеми услуги
за печатна среда, услуги по оптимизиране на печата, сервизиране на печатна, копирна и компютърна
техника, ИТ услуги ISO/IEC 20000-1:2011
Изключително сме горди, че Office 1 е ексклузивен представител за България на следните брандове:
Благодарим на всички наши настоящи клиенти, че ни вдъхновяват да развиваме портфолиото от услуги и продукти, които предлагаме – вие сте причината да подобряваме качеството си на работа ежедневно и да се грижим да имате „всичко за вашия офис под един покрив“!