Затвори
Категории
    Настройки
    Търси

    Комплект време, свойства и структури

    6635100925
    Продукт по заявка
    Срок на доставка от 22 до 50 дни
  • Възраст 5-7г.
  • В тези уроци,базирани на проект,Sam обича да играе в пясъка, но слънцето го прави твърде горещо,а дъждът го превръща в прави твърде влажен.
  • Учениците изследват научните концепции за слънчева светлина, сянка и пропускливост като помагат на сестра му Софи да реши този проблем.
  • Използвайки практически разследвания, учениците научават за свойствата на материалите, за фигурите и за строителството като проектират пясъчно покритие, което ще блокира слънчевата светлина и водата.
  • Осигурява 100 - 150 минути обучение STEM в продължение на пет 20-30-минутни урока.
  • Включва ръководство за учители урок по урок, поетапни дейности на учениците, задачи за домашна работа и инструменти за оценка, както и материалите, необходими за предприемане на всяка дейност.
  • Среща множество национални учебни планове за Англия (2014 г.) за постигане на цели през година 1 наука, дизайн и технологии и математика.
  • Съществуват и референции за шотландски учебен план за отлични постижения.
  • Включва учениците във вълнуващия свят на практическото STEM проучване чрез визуални и практически експерименти.
  • Разработва основни математически умения за броене, четене, писане и представяне на числа.
  • Въвежда използването на инженерни стъпки за решаване на реални проблеми.
  • Виж пълното описание на продукта
    569.90 лв. без ДДС
    683.88 лв. с ДДС
  • Възраст 5-7г.
  • В тези уроци,базирани на проект,Sam обича да играе в пясъка, но слънцето го прави твърде горещо,а дъждът го превръща в прави твърде влажен.
  • Учениците изследват научните концепции за слънчева светлина, сянка и пропускливост като помагат на сестра му Софи да реши този проблем.
  • Използвайки практически разследвания, учениците научават за свойствата на материалите, за фигурите и за строителството като проектират пясъчно покритие, което ще блокира слънчевата светлина и водата.
  • Осигурява 100 - 150 минути обучение STEM в продължение на пет 20-30-минутни урока.
  • Включва ръководство за учители урок по урок, поетапни дейности на учениците, задачи за домашна работа и инструменти за оценка, както и материалите, необходими за предприемане на всяка дейност.
  • Среща множество национални учебни планове за Англия (2014 г.) за постигане на цели през година 1 наука, дизайн и технологии и математика.
  • Съществуват и референции за шотландски учебен план за отлични постижения.
  • Включва учениците във вълнуващия свят на практическото STEM проучване чрез визуални и практически експерименти.
  • Разработва основни математически умения за броене, четене, писане и представяне на числа.
  • Въвежда използването на инженерни стъпки за решаване на реални проблеми.
  • Възраст 5-7г.
  • В тези уроци,базирани на проект,Sam обича да играе в пясъка, но слънцето го прави твърде горещо,а дъждът го превръща в прави твърде влажен.
  • Учениците изследват научните концепции за слънчева светлина, сянка и пропускливост като помагат на сестра му Софи да реши този проблем.
  • Използвайки практически разследвания, учениците научават за свойствата на материалите, за фигурите и за строителството като проектират пясъчно покритие, което ще блокира слънчевата светлина и водата.
  • Осигурява 100 - 150 минути обучение STEM в продължение на пет 20-30-минутни урока.
  • Включва ръководство за учители урок по урок, поетапни дейности на учениците, задачи за домашна работа и инструменти за оценка, както и материалите, необходими за предприемане на всяка дейност.
  • Среща множество национални учебни планове за Англия (2014 г.) за постигане на цели през година 1 наука, дизайн и технологии и математика.
  • Съществуват и референции за шотландски учебен план за отлични постижения.
  • Включва учениците във вълнуващия свят на практическото STEM проучване чрез визуални и практически експерименти.
  • Разработва основни математически умения за броене, четене, писане и представяне на числа.
  • Въвежда използването на инженерни стъпки за решаване на реални проблеми.